سئو
Kristi
2024-09-27 05:29
4
0
본문
لینک بیلدینگ یک فعالیت فراگیر است و یا شاید باید باشد. این موضوع به این معنی است که شما باید با افراد مختلف ارتباط بگیرید و از آنها بخواهید در مورد وب سایت شما بنویسند و به آن لینک دهند. به تجربه به این نتیجه رسیده ام که اگر شخصاً اقدام به نوشتن ایمیل و بیانیه های مطبوعاتی، برقراری تماس تلفنی و صحبت در مورد محصول خود به افراد مختلف بکنید، نتایج بهتری بدست می آورید. و البته در این مسیر شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید و از مزایای آن غافل نشوید. پلتفرم هایی مانند توییتر دسترسی به افراد و مشاغل خاص را بسیار آسان تر کرده . اگر محصولات و محتوای سایت شما خوب و با کیفیت باشد، و نیاز مخاطبان شما را برآورده بکند، به طور طبیعی افرادی پیدا می شوند که علاقه مند به نوشتن در موردش هستند. اکثر وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران به محتوا نیاز دارند، بنابراین ارائه محصولات با کیفیت و خاص خودتان به آنها باعث خوشحال شدنشان می شود!
لینکهای Do-follow در مقابل no-follow
لینکهای Do-follow در مقابل no-follow
مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای آژانس دیجیتال مارکتینگ است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای دیجیتال گردند.
با این حال گوگل به صراحت اعلام کرده است که داشتن یک سایتمپ برای سایت مفید بوده و میتواند به بهبود سایت کمک کند. و همچنین این تصور غلط را رد میکند که داشتن یک سایتمپ که درست ساخته نشده باعث پنالتی سایت میشود.
چطور برای سایت خود یک sitemap بسازیم؟
سئو کلاه خاکستری ترکیب سئو کلاه سفید با سئو کلاه سیاه نیست. این گروه اصول کلی گوگل یا هر موتور جستجویی را رعایت میکنند اما خیلی پایبند قوانین نبوده و خودشان را محدود نمیکنند. یعنی اگر لازم باشد و مجبور شوند با احتیاط قوانین گوگل را دور میزنند تا در نتایج موفقتر باشند. این گروه هم کاربر و هم موتور جستجو را دوست دارند.
سئوکار کلاه خاکستری کیست؟
خدمات سئو
بهینهسازی موتور جستجو که به اختصار سئو نامیده میشود امکان دستیابی به رتبههای بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) را محقق مینماید.
فایلهای CSS و JavaScript خود را بهینه کنید.
یک پلن هاستینگ مناسب انتخاب کنید.
قابلیت Gzip را در سایت خود فعال کنید.
با دقت از Redirect (ریدایرکت) استفاده کنید.
از یک برنامه نویس وب مشورت بگیرید.
و …
با افزایش لینک سازی های مبهم به تدریج موتورهای جستجو آلوده شدند و به همین دلیل گوگل شروع به اعمال جریمه برای شرکت هایی کرد که لینک ها را خریداری کرده بودند و یا از لینک های وب سایت های غیر مرتبط استفاده می کردند ( به روز رسانی الگوریتم پنگوئن گوگل در این مورد بود).
برندسازی را معمولاً زیرمجموعهی مدیریت بازاریابی میدانند. بیتردید دانش بازاریابی و به طور خاص، ارتباطات یکپارچه بازاریابی میتواند نقش مهمی در برندسازی داشته باشد. اما باید به خاطر داشته باشیم که در دنیای واقعی، برندسازی بسیار فراتر از digi ding فعالیتهای بازاریابی است.
digi ding مثلاً یک تصمیم اشتباه در حوزهی استراتژی، به سادگی میتواند بخش بزرگی از تلاشهای بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ واحد بازاریابی را نابود کند. همچنین، اگر واحد منابع انسانی نسبت به برند سازمان بیتوجه باشد، ممکن است کسانی را جذب و استخدام کند که با اصول و digi ding ارزش کسب و کار همسو نیستند و حضورشان به برند مجموعه، لطمه میزند.
به طور کلی میتوان گفت، برندسازی زمانی میتواند موفق باشد که به یک دغدغهی فرا دپارتمانی تبدیل شود و یکایک افراد سازمان، همواره به خاطر داشته باشند که هر یک از تصمیمها و رفتارهایشان، روی برند سازمان تأثیر میگذارد.
همین مسئله به نوعی در برندسازی شخصی یا همان پرسونال برندینگ هم مطرح است. برندسازی شخصی هم یک کار پارهوقت نیست. یعنی کسی نمیتواند بگوید من روزانه ده ساعت کار میکنم و از این ده ساعت، یک ساعت را به برندسازی شخصی اختصاص میدهم.
تمام فعالیتها و تصمیمها و رفتارهای این ده ساعت و البته چهارده ساعت دیگر با برندسازی مرتبط هستند. هر یک از آنها میتوانند برندِ فرد را در ذهن مخاطب، ارتقا داده یا تضعیف کنند.
لینکهای Do-follow در مقابل no-follow
لینکهای Do-follow در مقابل no-follow
مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای آژانس دیجیتال مارکتینگ است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای دیجیتال گردند.
با این حال گوگل به صراحت اعلام کرده است که داشتن یک سایتمپ برای سایت مفید بوده و میتواند به بهبود سایت کمک کند. و همچنین این تصور غلط را رد میکند که داشتن یک سایتمپ که درست ساخته نشده باعث پنالتی سایت میشود.
چطور برای سایت خود یک sitemap بسازیم؟
سئو کلاه خاکستری ترکیب سئو کلاه سفید با سئو کلاه سیاه نیست. این گروه اصول کلی گوگل یا هر موتور جستجویی را رعایت میکنند اما خیلی پایبند قوانین نبوده و خودشان را محدود نمیکنند. یعنی اگر لازم باشد و مجبور شوند با احتیاط قوانین گوگل را دور میزنند تا در نتایج موفقتر باشند. این گروه هم کاربر و هم موتور جستجو را دوست دارند.
سئوکار کلاه خاکستری کیست؟
خدمات سئو
بهینهسازی موتور جستجو که به اختصار سئو نامیده میشود امکان دستیابی به رتبههای بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) را محقق مینماید.
فایلهای CSS و JavaScript خود را بهینه کنید.
یک پلن هاستینگ مناسب انتخاب کنید.
قابلیت Gzip را در سایت خود فعال کنید.
با دقت از Redirect (ریدایرکت) استفاده کنید.
از یک برنامه نویس وب مشورت بگیرید.
و …
با افزایش لینک سازی های مبهم به تدریج موتورهای جستجو آلوده شدند و به همین دلیل گوگل شروع به اعمال جریمه برای شرکت هایی کرد که لینک ها را خریداری کرده بودند و یا از لینک های وب سایت های غیر مرتبط استفاده می کردند ( به روز رسانی الگوریتم پنگوئن گوگل در این مورد بود).
برندسازی را معمولاً زیرمجموعهی مدیریت بازاریابی میدانند. بیتردید دانش بازاریابی و به طور خاص، ارتباطات یکپارچه بازاریابی میتواند نقش مهمی در برندسازی داشته باشد. اما باید به خاطر داشته باشیم که در دنیای واقعی، برندسازی بسیار فراتر از digi ding فعالیتهای بازاریابی است.
digi ding مثلاً یک تصمیم اشتباه در حوزهی استراتژی، به سادگی میتواند بخش بزرگی از تلاشهای بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ واحد بازاریابی را نابود کند. همچنین، اگر واحد منابع انسانی نسبت به برند سازمان بیتوجه باشد، ممکن است کسانی را جذب و استخدام کند که با اصول و digi ding ارزش کسب و کار همسو نیستند و حضورشان به برند مجموعه، لطمه میزند.
به طور کلی میتوان گفت، برندسازی زمانی میتواند موفق باشد که به یک دغدغهی فرا دپارتمانی تبدیل شود و یکایک افراد سازمان، همواره به خاطر داشته باشند که هر یک از تصمیمها و رفتارهایشان، روی برند سازمان تأثیر میگذارد.
همین مسئله به نوعی در برندسازی شخصی یا همان پرسونال برندینگ هم مطرح است. برندسازی شخصی هم یک کار پارهوقت نیست. یعنی کسی نمیتواند بگوید من روزانه ده ساعت کار میکنم و از این ده ساعت، یک ساعت را به برندسازی شخصی اختصاص میدهم.
تمام فعالیتها و تصمیمها و رفتارهای این ده ساعت و البته چهارده ساعت دیگر با برندسازی مرتبط هستند. هر یک از آنها میتوانند برندِ فرد را در ذهن مخاطب، ارتقا داده یا تضعیف کنند.
댓글목록0
댓글 포인트 안내